Rekisteri- ja tietosuojaseloste

2) YHTEYSHENKILÖ REKISTERIÄ KOSKEVISSA ASIOISSA
Nimi: Suojasa ry / Resetár Tímea
Osoite: Yliopistokatu 38 as 420, 90570 Oulu
Muut yhteystiedot: suojasary(a)gmail.com, merkitse viestin otsikkoon “Jäsenvastaava”.

3) REKISTERIN NIMI
Jäsenrekisteri

4) HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN TARKOITUS
Henkilötietoja käsitellään jäsenyyden hoitamiseksi.

5) REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ
Etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite, kotipaikka, jäsentyyppi, suoritettujen jäsenmaksujen päivämäärät, tämän hetkinen kuuluminen hallitukseen tai aktiiveihin.

6) SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
Jäsenet täyttävät itse jäsenlomakkeen sähköisenä tai paperisena, josta tiedot siirretään jäsenrekisteriin.

7) TIETOJEN SÄÄNNÖNMUKAISET LUOVUTUKSET
Henkilötietoja ei luovuteta jäsenrekisterin ulkopuolelle.

8) TIETOJEN SIIRTO EU:N TAI ETAN ULKOPUOLELLE
Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

9) REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEET
Manuaalista aineistoa ei ole.

ATK:lla käsiteltävät tiedot:
Jäsenrekisteri sijaitsee Yhdistysavain-palvelussa, jota käytetään suojatun yhteyden kautta (https). Pääkäyttäjätunnuksiin on yhdistyksen hallituksella pääsy. Henkilökohtainen käyttöoikeus jäsenrekisteriin on jäsenvastaavalla ja rahastonhoitajalla.

10) TARKASTUSOIKEUS
Jokaisella on oikeus tarkistaa jäsenrekisteriin talletetut tiedot. Kun haluat tarkistaa omat tietosi, lähetä sähköpostia osoitteeseen suojasary(a)gmail.com ja kerro haluavasi tarkistaa tietosi. Lähetämme jäsenrekisterin kautta sähköpostitse linkin jäsentietoihisi, josta voit ne tarkastaa.

11) OIKEUS VAATIA TIEDON KORJAAMISTA
Jokaisella jäsenrekisteriin kirjatulla henkilöllä on oikeus vaatia virheellisten tietojen korjaamista. Kun haluat korjata omia virheellisiä tietojasi, lähetä sähköpostia osoitteeseen suojasary(a)gmail.com ja kerro haluavasi korjata tietojasi. Lähetämme jäsenrekisterin kautta sähköpostitse linkin jäsentietoihisi, josta voit niitä korjata.

Mikäli jäsentietosi muuttuvat, voi myös ilmoittaa uudet tietosi jäsenlomakkeella, jolloin ne muutetaan myös jäsenrekisterin tietoihin.

12) MUUT HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYYN LIITTYVÄT OIKEUDET
Jäsenrekisterin tietoja ei käytetä suoramainontaan, etämyyntiin, muuhun suoramarkkinointiin, markkina- tai mielipidetutkimukseen eikä henkilömatrikkeleita tai sukututkimusta varten.